Saturday, May 7, 2011

TESTIMONI PENGGUNA


From: Nurul Syakilla [mailto:syakilla_tenggaroh3@digicbc.com]
Sent: Friday, 1 April, 2011 4:16 PM
To: 'hanisahanapi@gmail.com.'
Subject: NDZ Testi

Salam,

Saya Nurul dari Mersing, Johor.
Sebelum bertemu produk NDZ sudah pelbagai produk di pasaran telah saya gunakan.
Tetapi tidak mendatangkan hasil. Sehingga saya hampir berputus asa.
Masalah yang saya hadapi ialah mempunyai kulit wajah yang kusam, berminyak dan berjerawat sehingga saya hilang keyakinan diri.

Saya mula menggunakan produk NDZ pada September 2010 setelah diperkenalkan oleh seorang pengusaha salun kecantikan.


Pada mulanya saya tidak percaya kerana telah banyak produk yang saya cuba tetapi tidak mendatangkan sebarang perubahan pada kulit wajah saya.
Tetapi beliau berkata kepada saya ‘adik cubalah produk ni. Dah ramai yang guna. Lepas 2 minggu adik pakai mesti ada orang yang akan perasan perubahan pada wajah adik’. Kata-kata beliau membuat saya teruja untuk mencuba produk ini.

Pada permulaan penggunaan kulit wajah saya berasa sedikit pedih (kesan alahan biasa apabila produk mula bertindak) tetapi selepas 2 minggu saya mula Nampak perubahan pada wajah. Wajah saya menjadi semakin cerah, kulit kusam tiada, dan jerawat telah berkurang!
Sehingga kini saya masih menggunakan produk NDZ. Ternyata slogan NDZ ‘BERI BUKTI BUKAN JANJI’ memang bertepatan dengan kualiti produk tersebut.

Terima kasih NDZ..

* saya kopipes dr email cik nurul...

No comments:

Post a Comment